فراز پارتی

بازی-فیلم-کد بازی-ترینر بازی-کرک بازی-آهنگ-زندگی نامه ی دانشمندان و قهرمانان-تاریخچه-جک-دانستنیها

فراز پارتی

بازی-فیلم-کد بازی-ترینر بازی-کرک بازی-آهنگ-زندگی نامه ی دانشمندان و قهرمانان-تاریخچه-جک-دانستنیها

متن شعر آهنگ سریال قهوه تلخ بنام امشب شب مهتابه

متن شعر آهنگ سریال قهوه تلخ بنام امشب شب مهتابه 
 
 

امشب به بره من از تو آن مایه ناز 
یا رب تو کلید صبح در چاه انداز
ای روشنی صبح به مشرق برگرد
ای ظلمت شب، با من بیچاره بساز
امشب شب مهتابه حبیبم رو می خوام
حبیبم اگر خوابه طبیبم رو می خوام
خواب است و بیدارش کنید
مست است و هشیارش کنید
گویی فلانی اومده
آن یار جانی اومده 
اومده حالتو، احوالتو
سیه خالتو، سپید رویتو
سیه مویتو ببیند برود
اومده حالتو، احوالتو
سیه خالتو، سپید رویتو
سیه مویتو ببیند برود
امشب شبه مهتابه
حبیبم رو می خوام
حبیبم اگر خوابه
طبیبم رو می خوام




خداوند عزو جل به حضرت موسی (ع) وحی فرمود:

ای موسی ،سفارش مرا درباره چهارچیز خوب بخاطر بسپار :

اول: تا وقتی که گناهانت بخشیده نشده و مورد آمرزش قرار نگرفته ای ،به عیب دیگران مشغول نشو .
دوم : تازمانی که گنجها و خزانه های من تمام نشده ،برای رزق و روزیت غمناک و ناراحت نباش .
سوم : تاموقعی که ملک و سلطنت و پادشاهی من از دست نرفته و زایل نشده بجز من به دیگری امید نداشته باش .
چهارم : تا هنگامی که مُرده شیطان را ندیده ای ، از مکرش ایمن و آسوده خاطر نباش .
----------------------------------------------------
 

<<لینک دانلود سریال قهوه تلخ در ادامه ی مطلب است.>> 

 


سلام این پوچ نیست! 

 

تضمین می کنم.  

 

------------------------------------------------------------- 

 

دانلود موزیک تیتراژ سریال قهوه ی تلخ با فرمت ها و کیفیت های مختلف - لینک مستقیم و غیر مستقیم + شعر متن آهنگ



لینک های مستقیم دانلود آهنگ سریال قهوه تلخ


کیفیت MP3 128


کیفیت ۶۴ OGG


کیفیت WMA 20 ( مخصوص تلفن همراه )
----------------------------------------------------------------
لینک های غیر مستقیم دانلود آهنگ سریال قهوه تلخ

کیفیت MP3 128
!Enjoy
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد