فراز پارتی

بازی-فیلم-کد بازی-ترینر بازی-کرک بازی-آهنگ-زندگی نامه ی دانشمندان و قهرمانان-تاریخچه-جک-دانستنیها

فراز پارتی

بازی-فیلم-کد بازی-ترینر بازی-کرک بازی-آهنگ-زندگی نامه ی دانشمندان و قهرمانان-تاریخچه-جک-دانستنیها

قهوه تلخ

انتظارها به پایان می رسد : بلوتوس می آید

خبر خوش اینکه مهران مدیری در نقش” بلوتوس” از سری هفتم قهوه تلخ به مجموعه بازیگران اضافه می شود

بلوتوس نام مهران مدیری در مجموعه ی قهوه تلخ است که در سری هفتم این مجموعه به داستان و سایر بازیگران می پیوندد.

امید وارم از مجموعه هفتم لذت ببرید

شاد و موفق باشید

از دو روز پیش قهوه ی تلخ ۶ به بازار اومده . نظرات خودتونو اینجا بزارید

از دو روز پیش قهوه ی تلخ ۶ به بازار اومده . نظرات خودتونو اینجا بزارید

ورود بازیگر جدید به خورده کل مجموعه رو تحت تاثیر قرار داده بود. فکر کنم اتفاقات جالبی قراره تو مجموعه های بعدی بیافته .

البته بازی برزوخان سپه سالار بسیار جذاب و دیدنی بود.

به هر ترتیب این سری زیر وبم ها زیادی داشته که حتما از نگاه تیز بین شما عزیزان دور نمونده

منتظر نظرات شما هستیم. نظرتون رو راجع به سری ششم قهوه تلخ اینجا بزارید.

ممنون و متشکرم

تصاویر قهوه تلخ

تصاویر: قهوه تلخ مهران مدیری

منبع : تابناک
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=120738

به نقل از تابناک : کل یوم قلعه نویی این بار در قهوه تلخ!

دیروز تابناک چنین نوشت :

واژه تاریخی امیر قلعه نویی که ۴ سال قبل در یکی از برنامه های نود در اعتراض به تعداد همراهان تیم ملی عنوان شد ، به اصطلاحی عامه پسند بدل شده که جای واژه « تمام» استفاده می شود. او آن شب گفته بود:« کل یوم همراهان ما ۳۰ نفر بودند، یعنی بازیکنان و کادرفنی تیم.»

خبرآن لاین : این واژه پس از آن به تیتر اصلی روزنامه های ورزشی و واژه مورد علاقه عادل فردوسی پور بدل شد و پس از مدتی این واژه راهی دیالوگ سریال های تلویزیونی شد . اولین بار گ در طنزهای مهران مدیری چون مرد هزار چهره و پس از آن در سریال های دیگری چون گاوصندوق و در مسیر زاینده رود از این واژه قلعه نویی برای خندادن مخاطبان استفاده شد. واژه ای که قلعه نویی یکبار در انتقاد از تکرارش توسطبرنامه سازان تلویزیونی گفته بود:« حالا ما یک اشتباه لپی کردیم ، سه سال است که مدام تکرارش می کنند. یعنی هیچ کس تا حالا سوتی نداده؟»

امیر مهدی ژوله نویسنده مجموعه طنز قهوه تلخ که خود از روزنامه نگاران ورزشی کشور بوده معمولا در ایجاد فضاهای طنز خود از اصطلاحت ورزشی و تکه کلام های ورزشی استفاده می کند و امیر قلعه نویی با واژه هایی بزرگوار ، بازی دو نیمه متفاوت داشت و البته: علی..! همیشه مورد توجه این طنز نویس قرار دارد!

——————-

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=125849

به نقل از تابناک : نامه گلایه‌آمیز حامیان حیوانات به «مهران مدیری»

امروز سایت تابناک در خبری چنین نوشت :

تشکلی با نام «حامیان و دیده‌بانان حیوانات» با انتشار نامه‌ای خطاب به مهران مدیری از نوع پوشش بازیگران سریال «قهوه تلخ» که بیشتر از پوست حیوانات تشکیل شده، گلایه کردند.

به گزارش فارس تشکلی با عنوان «حامیان و دیده‌بانان حقوق حیوانات» با انتشار مطلبی نسبت به پوشش بازیگران سریال «قهوه تلخ» که بیشتر از پوست حیوانات تشکیل شده، واکنش نشان دادند.

بنابراین گزارش، در بخشی از این نامه که نسخه‌ای از آن برای فارس ارسال شده،‌ آنها هدف از انتشار این نامه را چنین ذکر کرده‌اند: در پوشش هنرپیشه‌های این مجموعه، متأسفانه، مقادیر زیادی پوست حیوانات از گونه‌های مختلف و آنچه عامه به آن خز می‌گویند استفاده شده است. به دلیل عدم آگاهی ‌احتمالی ‌سازندگان این مجموعه و مردم، بر آن شدیم تا با ارسال نامه‌ای به کارگردان و تولید کنندگان این مجموعه ضمن آگاه سازی عزیزان، درخواست کنیم از تبلیغ چنین پوششی که منجر به آزار حیوانات می‌شود حذر کنند.

به گزارش فارس، نگارندگان نامه در پایان به محصولات مذکور استفاده شده تا پایان مجموعه سوم قهوه تلخ اشاره کرده‌اند که به شرح زیر است:

پوشش یقه همسر شاه از پوست کامل روباه سیاه و شال گردن خاکستری از پوست چین چیلا یا مشابه، شال گردن پیشگوی دربار از ترکیب حدود ۱۰دم قطع شده روباه، پوشش یقه و سر آستین پزشک مخصوص از پوست روباه و حاشیه کلاه شخصیت فوق از پوست روباه و یا سگ سان مشابه، یقه عموی شاه از پوست رنگ شده گرگ و یا سگ سان مشابه، یقه پدر شاه از پوست روباه خاکستری و در سفر از پوست رنگ شده گرگ یا سگ سان مشابه، شال گردن شاه در سفر از پوست رنگ شده گرگ با رگه‌های پوست روباه و کلاه این شخصیت از پوست مینک یا راسو،‌ پوشش یقه و کیف مترجم همسر روس شاه از پوست روباه و کلاه این شخصیت از پوست خرگوش و حاشیه کلاه از پوست سمور یا مشابه، یقه همسر روس شاه از پوست رنگ آمیزی شده گرگ یا سگ سان مشابه، کلاه از پوست سمور یا مشابه و لبه کلاه از پوست روباه سفید.

—————-

اینم یه جورشه

منبع :

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=126030

قهوه تلخ ۵ هم به بازار آمد . نظر شما در باره ش چیه ؟

قهوه ی تلخ سری ۵ هم به بازار اومد .

قصد توضیح تفسیر این مجموعه رو دارم که الان فرصت ندارم

ممنون میشم دوستان صاحب نظر ، نقد هاشون رو اینجابرای نمایش بزارن.

البته بدیهیه که فقط نقد های منصفانه قابل نمایشه.

نکته ی دیگه این که این سایت چون مستقله ، پستاش و فعالیتاش هم مستقله ، پس داره یه فعالیه اجتماعی پاک و البته ساده در محیط مجازی انجام میده

براتون آرزوی موفقیت می کنم

شاد باشید 

 

دانلود کلیپ خنده دار جدید از سریال قهوه تلخ
iconبازدید: 1,241 iconدسته: دانلود کلیپ موبایل, کلیپ های خنده دار, کلیپ های دیدنی

 عکس   دانلود کلیپ خنده دار جدید از سریال قهوه تلخ  

|دانلود سریال قهوه تلخ با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 عکس   دانلود سریال قهوه تلخ

ژانر: کمدی, اجتماعی

نام سریال: قهوه تلخ

کیفیت: ۲ کیفیت معمولی و عالی

فرمت: wmv و AVI

حجم: هر قسمت ۱۰۰ مگابایت و ۳۰۰ مگابایت

زمان: هر قسمت ۴۵ دقیقه

تاریخ انتشار: ۱۳۸۹

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی ، سحر زکریا ، الیکا عبدالرزاقی ، آرام جعفری ، برزو ارجمند ، رضا فیض نوروزی ، سحر جعفری جوزانی ، نادر سلیمانی ، رضا نیکخواه ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، بیژن بنفشه خواه ، فلامک جنیدی ، عارف لرستانی ، شایان احدی فر ، رامین پور ایمان ، فاطمه هاشمی ، مریم بخشی ، شادی احدی فر ، جواد عزتی ، سعید پیردوست ، بیوک میرزایی ، ساعد هدایتی ، سام نوری ، حمید کاشانی

خلاصه داستان: داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.
 عکس   دانلود سریال قهوه تلخ برای دیدن مطلب کلیک کنید
 

 

00 روز
:
00 ساعت
:
00 دقیقه
:
00 ثانیه

ورود به حساب کاربری


پیش نمایش قهوه تلخ

اطلاعیه

در پی برگزاری سه دوره قرعه‌کشی هدایای نقدی مجموعه قهوه تلخ به اطلاع می‌رساند به علت تنوع حسابهای اعلام شده از سوی برندگان ، اعلام شماره حسابهای غیرمعتبر و پیامک‌های غیرقابل قبول ، تفکیک کنترل و واریز وجوه مذکور از طریق بانکهای کارگزار امری بسیار زمان‌بر و دشوار است. دست‌اندرکاران مجموعه قهوه تلخ ضمن پوزش از این عزیزان ، پس از مذاکره با بانکهای عامل راهکارهای اجرایی دیگری را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا بدینوسیله در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبالغ هدایا را به حساب برندگان واریز نمایند.

تا این لحظه هدایای بیش از 8،000 نفر از برندگان به حسابشان واریز شده است.

بسمه تعالی

سومین قرعه‌کشی هفتگی مجموعه "قهوه تلخ" امروز یکشنبه 89/07/18 با حضور نماینده محترم دادستان، مدیرکل محترم تبلیغات و اطلاع‌ رسانی ورازت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تهیه کننده و تعدادی از عوامل تولید و پخش سریال برگزار شد. قرعه‌کشی همانند سری قبلی توسط نرم‌افزار رایانه ای که به همین منظور طراحی شده انجام گردید. از میان 946،757 پیامک قابل قبول تعداد 5،000 نفر به قید قرعه انتخاب شدند. تعدادی از شرکت کنندگان پیامک خود را به طور صحیح وارد نکرده بودند که متأسفانه از قرعه‌کشی خارج شدند.

سری چهارم این مجموعه روز سه‌شنبه 20 / 07 / 89 توزیع می‌شود

.

دومین مرحله قرعه کشی "قهوه تلخ"

دومین مرحله قرعه‌کشی هفتگی سریال قهوه تلخ ، یکشنبه 11 مهر با حضور نماینده دادستان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهیه کننده مجموعه و تعدادی از عوامل تولید و پخش سریال برگزار شد. این قرعه‌کشی همانند دوره قبل توسط نرم‌افزاری که به همین منظور طراحی شده است انجام شد. از میان 1،246،613 پیامک بدون ایراد ارسال شده و مورد تأیید، 5000 نفر به قید قرعه انتخاب شدند. این افراد پیامکی حاوی خبر برنده شدن خود در قرعه‌کشی دریافت خواهند کرد و باید شماره کارت بانکی خود را به همراه نام بانک کارگزار از طریق پیامک به شماره  30002222100100 ارسال کنند.

 

 

اطلاعیه

به اطلاع کلیه بینندگان و خریداران محترم سریال قهوه تلخ میرساند به علت تقارن با ایام سوگواری شهادت امام ششم شیعیان، این مجموعه این هفته با سه روز تأخیر از صبح روز سه شنبه توزیع خواهد شد. این تأخیر صرفآ مختص مجموعه سوم بوده و در رویه کلی توزیع تغییری ایجاد نخواهد کرد.


برگزاری اولین مرحله قرعه کشی خریداران قهوه تلخ

اولین دوره قرعه کشی جوایز خریداران مجموعه قهوه تلخ دیروز 89/07/04 با حضور نمایندگان محترم دادستانی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عوامل سریال و اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم برندگان 4500 جایزه 200،000 ریالی و 500 جایزه 500،000 ریالی مجموعه اول قهوه تلخ شناخته شدند که از صبح روز یکشنبه با آنها تماس گرفته می شود تا با اعلام شماره کارت بانکیشان ، مبلغ جایزه به حساب واریز گردد.

استقبال فوق‌العاده از قهوه تلخ

عرضه جدیدترین سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده است. مجموعه قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌ کنندگی مجید و حمید آقاگلیان که از سه‌شنبه گذشته در فروشگاهای معتبر عرضه شده در نخستین روز ارائه به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. فروش بیش از 500،000 نسخه از این مجموعه طنز در روز نخست توزیع در سراسر کشور، نوید استقبال خوب مردم می‌باشد. به نظر می‌رسد با این آمار فروش طی پخش اول ، این سریال در پخش قسمتهای بعدی نیز به همین شکل رکوردشکن باشد.

این مجموعه که توسط شرکت پخش الوند توزیع می‌شود طبق برنامه‌ریزی به صورت هر هفته سه قسمت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

روزنامه بانی فیلم

28 / 06 / 89

اطلاعیه

سریال قهوه تلخ از فردا در دسترس عموم خواهد بود و این 3 روز تاخیر به دلیل روش متفاوت تکثیر و توزیع سریال اتفاق افتاد.
مجموعه دوم این سریال از شنبه دو هفته بعد 89/07/03 توزیع خواهد شد که از این تاریخ به بعد سریال قهوه تلخ ، شنبه هر هفته به طور منظم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
به دلیل این تاخیر از مردم عزیزم عذرخواهی می‌کنم.

با احترام

مهران مدیری

89/06/22

درباره قهوه تلخ

«قهوه تلخ» 32 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است .

قهوه تلخ با حضور

مهران مدیری (بلوتوس)، سیامک انصاری(نیما/ استاد تاریخ/ مستشارالملک)، محمدرضا هدایتی (پادشاه/ جهانگیر شاه دولو)، سحر جعفری جوزانی (رویا/ دختر صدراعظم/ ناز خاتون)، سحر ذکریا (لعبت الملوک/ دختر پادشاه)، رضا فیض‌نوروزی (اعتمادالملک دیلمی/ صدراعظم)، برزو ارجمند (برزو خان/ سپهسالار اداره پیشمرگان)، بیژن بنفشه‌خواه (بیخودی الملک/ پسر صدراعظم)، آرام جعفری (کاترین/ سوگلی)، الیکا عبدالرزاقی (فخرالتاج/ زن پادشاه)، تادر سلیمانی (رستم/ سرآشپز/ اداره امیال مبارکه)، فلامک جنیدی (کبوتر/ زن سرآشپز)


مهران مدیری کارگردان و بازیگر نام آور ایرانی ، سازنده سریال های طنز و آشنای همه ایرانیان می باشد. مهران مدیری سال ها در عرصه تئاتر، سینما ، کارگردانی و بازیگری فعالیت داشته است. از جمله مجموعه‌هایی که وی کارگردانی و بازیگری آنها را برعهده داشته می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

سریال شب‌های برره، بازیگر/کارگردان، ۱۳۸۴ (دیگر بازیگران: سعید پیردوست، سیامک انصاری، محمد شیری، ساعد هدایتی و ...)
سریال باغ مظفر، بازیگر/کارگردان، ۱۳۸۵ (دیگر بازیگران: محمدرضا هدایتی،سیامک انصاری،نصرالله رادش،سحر جعفری جوزانی،شقایق دهقان،رضا شفیعی جم و ...)
سریال مرد هزار چهره، بازیگر/کارگردان، نوروز ۱۳۸۷( دیگر بازیگران: علیرضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری، رضا فیض نوروزی، اکرم محمدی، فلامک جنیدی و ....)

و امسال باسریال قهوه تلخ طنزی دوباره را این بار برای نمایش خانگی عرضه می نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد